piątek, 30 października 2015

Clasic bizneswoman

Cześć i czołem !
Drodzy,dziś pragnę wam zaprezentować efekty ostatniej sesji zdjęciowej. Odbyła się przy największych upałach,jakie mieliśmy na początku sierpnia. Sukienka przykleiła się do mojego ciała a makijaż spływał,ale daliśmy radę. Współpracowałam z moim stałym fotografem Alkiem oraz wizażystką Anetą z którą pracowałam drugi raz. Mam nadzieję,że tematyka tej sesji jest jasna i klarowna. Mianowicie chodziło tutaj o bizneswoman.Według mnie klimat jest jak najbardziej oddany. Moje włosy były zaledwie kilka dni po koloryzacji,więc wyszły naprawdę dobrze. Aktualnie mam zrobione lekkie ombre. Niby mówi się,że ombre jest już passe,ale po dwóch latach dałam się przekonać dopiero na ten sezon. Koniec gadania,czas na efekty ! ;)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz