wtorek, 10 listopada 2015

Rossman cz.2 czyli jak portfel stale sie uszczupla

Hola ! 
Przede wszystkim,żeby mi nie wyleciało z pamięci chciałam podziękować wszystkim którzy tutaj zaglądają. Tak jak na początku napisałam nie spodziewałam się jakiś specjalnie wysokich statystyk. Kieruje pozdrowienia między innymi dla czytelników z Rosji i USA (dziwny zbieg okoliczności,że akurat te dwa państwa obok siebie :O ).Po krótkim wstępie, chciałam wam przedstawić cz.2 zakupów. Dołączę na początku jeszcze zdjęcia zakupu, który poczyniłam już po dodaniu cz.1. Portfel się uszczupla, a doszły mnie słuchy że 14 listopada będzie promocja na fluidy i pudry. No cóż raz na pół roku można sobie zaszaleć. No dobra może raz na miesiąc :D


 od lewej :
pomadka WIBO lip lacquer nr.5
 pomadka ESSENCE High Red 059

A to już druga część promocji o której wam wcześniej pisałam. 
Moje łowy (dotychczasowe) :

 od lewej :
                    1.baza pod cienie WIBO
                    2.cień do powiek EVELINE 23 Elegant Beige
                    3.paletka MANHATTAN Eyemazing Effect Eyeshadow Rosy Wood 95C 
                    4.kredka do oczu MISS SPORTY 050 Snow
                    5.rozświetlacz do oczu MISS SPORTY Pump Up Booster 003 Luminous Beige






paletka MANHATTAN

  
od lewej :
1.kredka biała MISS SPORTY
 2.rozświetlacz MISS SPORTY

W związku z tym, że jestem osoba niecierpliwą nie mogłam się powstrzymać i przetestowałam już dzisiaj rano kilka z tych kosmetyków, co zresztą widać na zdjęciach. W następnym poście postaram się zaprezentować stylizacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz