wtorek, 19 kwietnia 2016

Idzie wiosna,wyjdą....nogi.

Na wesołe powitanie, pozwoliłam sobie sparafrazować mema typowo kwejkowego


W związku z tym, że wiosna ma się już w rozkwicie, postawiłam zwrócić więcej uwagi na nogi. Moje bladziochy domagają się nieco ciemniejszej barwy, ale myślę że już niedługo nabiorę trochę koloru. Stylizacja miała być przede wszystkim dziewczęca. Z zamysłem zestawiłam barwy, które są sobie podobne (róże i czerwień). Być może niektórzy z niesmakiem odbiorą ciężkie buty, ale przyznam się że był to element spontaniczny, wynikający z masakrycznie obtartych stóp. Na niektórych ujęciach widać te pomioty szatana :D Mam nadzieję, że sesja przypadnie wam do gustu.











Za zdjęcia odpowiada BAMBI

10 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz , super koszulka ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponowalas wspólna obserwację, jeśli zechcesz zostać ze mną na dłużej będzie mi bardzo miło :) ja zabieram się do oglądania Twojego bloga!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się ta spódniczka, bo mam podobną :D
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj ja też potrzebuję trochę brązu ;)
    Mam bardzo podobną kurtkę ;)
    Całość świetna!
    Również obserwuję ;)
    http://madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. You look absolutely stunning!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz *.* top oraz kolor spódniczki niesłychanie mi się podobają :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna spódniczka;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń