czwartek, 7 kwietnia 2016

Wiosna ach to ty !

Na początek muszę wyrazić swoją radość w związku z tym,że udało nam się (z moim chłopakiem) zaklepać wycieczkę do Białki Tatrzańskiej na koniec maja. Będzie to okres kiedy już wszystko będzie w pełnym rozkwicie,także widoki będą niesamowite. Na pewno będzie świetnie uwzględniając to,że rzadko kiedy gdzieś jeżdżę. Maj zapowiada się ogólnie "podróżniczym" miesiącem,bo czeka mnie jeszcze objazd naukowy.

Musze wam powiedzieć,że padam ze zmęczenia. Dzisiejsza sesja była mocno wyczerpująca,bo po pierwsze przebyłyśmy pieszo ok.5km a do tego był straszny upał. Do tego różne ekstremalne przygody. Ale takie są najlepsze,bo jest co wspominać :D Stylizacje stworzyłam na pierwsze dni wiosny,kiedy słoneczko jeszcze zbyt mocno nie przygrzewa. Jak zobaczyłam ten płaszczyk,od razu wiedziałam,że musi być mój. Ten kolor i kobaltowy to stanowczo moje ulubione (i rzekomo całkiem mi w nich dobrze,hehe). Z racji że gra on pierwsze skrzypce,nie chciałam przekombinować tak więc reszta jest raczej mniej krzykliwa. Za zdjęcia jest odpowiedzialna niezawodna Bambi.





12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, energetyzujący kolor płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszczyk! obłędny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zaplanować jakiś wyjazd :) Stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również obserwuję, na pewno nie stracę! Stylizacja jest rewelacyjna, puszek wymiata! ^^ A z pomadek kobo dla mnie chyba tylko ta fuksja.

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja. Piękny różowy płaszczyk. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja udana :)
    Płaszczyk urzekł mnie najbardziej uwielbiam go
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk wymiata :D
    Gratki wycieczki :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna torebka. :x

    Zapraszam do mnie! Opowiadam o tym, jak ciężko jest w życiu miłosnym w wieku nastoletnim.
    http://crush-i-ja.blogspot.com/
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń